CrossFit

מה זה קרוספיט?

שבו רגע, נסביר לכם; עוד בשנת 2000 ישב גרג גלסמן, מייסד קרוספיט העולמי והביט בהשגים שלו בתחומי כושר שונים ועל ההפרייה וההשפעה שלהם על הכושר הכללי שלו. גרג חשב איך יכל להיות הספורטאי המושלם, הוא בנה תוכנית אימונים הבנויה על אינטסיביות גבוהה, גיוון גדול ותנועות פונקציונליות. את הבוקס הראשון פתח בסנטה קרוז ואז הוסיף לתבשיל הזה גם את אלמנט הקהילתיות. אימון קרוספיט נותן מענה בספקטרום רחב של מאפייני כושר גופני; סיבולת לב-ריאה, סיבולת שריר, כוח, גמישות, עוצמה, מהירות, קורדניציה, זריזות, שיווי-משקל ודיוק. את התוכנית שלנו אנחנו מכינים בקפידה על ידי צוות מדריכים מנוסים שבוחנים ובודקים את האימונים לפני הביצוע שלהם למתאמנים בפועל.
על מה עובדים בזמן הקרוב

Strength

אימון כוח

אימון על טהרת הכוח, אחד האלמנטים היותר חשובים, מתאגרים ובסיסים בכושר גופני כללי, אימון בסביבה מבוקרת ועם יחס הדרכה צמוד יותר.

Weightlifting

הנפות אולימפיות

אימון ייעודי לאחד האלמנטים היותר מסובכים הקיימים בעולם הקרוספיט. האימונים כתובים מראש ומתאימים לתוכנית הכללית של המועדון.
*מומלץ לחברים שמתאמנים איתנו מעל לשלושה חודשים.

Strongman

האיש החזק

ספורט הסטורגמן תופס תאוצה בעולם ומתאים לעולם הקרוספיט כמו כפפה ליד, כאן תפגשו בהרמות של אובייקטים (כבדים) מחוץ לשגרה.

Gymnastics

התעמלות קרקע ומכשירים

אימון ייעוד לאלמנט הדורש הרבה תרגול, קבוצות קטנות אשר יתרגלו תרגילי ג'ימנסטיקס מתוך תוכנית האימונים הכללית.

BURN

אימוני סטודיו

אימון פונקציונלי בעל תכונות מורכבות המדמה פעילות יומיומית. האימון מתאפיין באינטסיביות גבוהה, תרגילי כוח ותנועה, משלב עבודה על כמה קבוצות שירירים יחד ויוצר שיפור בכל מרכיבי הכושר הגופני. מטרת האימון לשמור על דופק גבוה לאורך זמן - תוך דגש על תנועה נכונה.
פרטים נוספים

Yoga

יוגה

השיעורים משלבים את זרמי האשטאנגה וויניאסה יוגה, ומפתחים גמישות ורכות מול עוצמה וכוח. השיעורים דינמיים ואקטיביים ובהם שמים דגש על הנשימה ותנועה אשר יוצרת גמישות, ויטאליות וחוזק.

f60

אינדורנס

אימון אירובי המתאפיין בהפוגות קצרות, דינמיות תנועתית והוצאה קלורית גבוהה. אורכו של האימון כשעה כשבמרכזו עבודה על הסיבולת הפיזית והאירובית.

Pilates

פילאטיס

משלב את עולם הקונטרלוג'י - שיטתו המקורית של ג'וזף פילאטיס. בתוך השקפה כי הגוף ראוי להתייחסות, הנעת רקמות, יצירת תנועה וזרימה. השיעור יגע במנחים שונים, נשימה נכונה ומדיטציה.

Mobility & Core

גמישות וליבה

סגירת תפריט